Talent on Campus
-
The Campus The leading healthcare campus
-
What do we do on the Campus All about healthcare, research and training
-
Professionals and specialities Specialities, research gropus and teaching units directory
-
Check the map Find out where our centres and servicies are located
-
Get involved with us Your contribution keep us moving forward
-
News Campus communications day by day
Currículum
Dr Javier Bueno, Cap de Secció del Servei de C. Pediàtrica de l'Hospital Vall d'Hebron i responsable de la Unitat de Cirurgia Hepatobiliopancreàtica i Rehabilitació Intestinal.
Vaig realitzar la meva especialitat en trasplantaments (hepàtic i intestinal tant pediàtrics com d'adults) i cirurgia hepàtica i vaig treballar durant 5 anys en el Thomas Starzl Transplantation Institute de la Universitat de Pittsburgh (USA).
També en trasplantament de pàncrees i renal. He desenvolupat noves tècniques quirúrgiques en trasplantament i hepatointestinal, així com en tècniques d'extracció per a trasplantament intestinal, pancreàtic i hepàtic. També per al tractament de la trombosi portal posttrasplantament.
La meva tesi doctoral versa sobre Història natural de la decisió intestinal. També he format part de l'equip que va realitzar el primer trasplantament de cara total del món a l'Hospital Vall d'Hebron i el primer trasplantament intestinal a Catalunya. En la meva activitat científica he estat autor / coautor de més de 70 publicacions internacionals. He publicat a les revistes de major impacte en Cirurgia (Annals of Surgery) i Trasplantaments (American Journal of Transplantation; Trasplantation, Liver Transplantation, Pediatric Transplantation). Sóc revisor científic de múltiples revistes internacionals. He estat pioner en la tècnica d'allargament intestinal en el nostre país per al tractament de la síndrome d'intestí curt i de l'allargament duodenal tant en nens com en adults a nivell mundial. També he estat pioner en el tractament de la Malformació d'Abernethy tant a nivell radiològic com quirúrgic al nostre país així com en el shunt de Rex per al tractament de la hipertensió.
Valencia González
Valencia González
Usó Bou
Usó Bou