XIII Curs d'Actualització en Cirurgia Cardíaca

 Cursos
  Sala d'actes de la planta 10 de l'Hospital General —
26/05/2022 al 27/05/2022
26/05/2022 -- De 09:00h a 18:00h
27/05/2022 -- De 09:00h a 18:00h
Organització :
Hospital Universitari Vall d'Hebron
Modalitat: Presencial
Comparteix-lo:

XIII Curs d'Actualització en Cirurgia Cardíaca. Nocions bàsiques de Cirurgia Cardíaca.

Activitat acreditada pel Consell Català de la Formació Mèdica Continuada. Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de Salut.

Activitat avalada per la Societat Catalana de Cirurgia Cardíaca. Informació i Inscripcions: Secretaria de Cirurgia Cardíaca de l'Hospital Universitari Vall d'Hebron.

Activitats relacionades

II Curs de Farmacogenètica i Farmacogenòmica 'Medicina personalitzada de precisió'

Activitat Online
12.05.2025 - 09:00
Cursos
Més informació

Defensa de Tesi 'Molecular insights into ovarian endometriosis: towards a personalized management'

14.05.2025 - 09:30
Tesis
Més informació

Career Orientation Day

14.05.2025 - 09:30
Jornades
Més informació

Vall d'Hebron Talks by VHIR 'Deciphering the IgG Glycome - The 'Sweet' Pathway from Molecular Fundamentals to Translational Research'

15.05.2025 - 15:00
Vall d'Hebron Talks by VHIR
Més informació

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades