Som un campus sanitari de referència que comprèn tots els camps de la salut: l'assistència, la recerca, la docència i la gestió.
La professionalitat, el compromís i la recerca dels professionals del Campus són elements clau per poder oferir una assistència excel·lent.
Apostem per la recerca com a eina per aportar solucions als reptes que ens trobem dia a dia en el camp de l’assistència mèdica.
Generem, transformem i transmetem coneixement en tots els àmbits de les ciències de la salut per formar els futurs professionals.
La vocació de comunicació ens defineix. T’obrim la porta a tot el que passa al Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus i t’animem a compartir-ho.
Donació per a recerca
Donació per a hospital
Dr. Marcos Malumbres - Spanish National Cancer Research Centre (CNIO) Madrid
"Targeting classical and novel CDKs for cancer therapy"
Inhibition of the cell cycle kinases CDK4 and CDK6 is becoming a standard treatment in advanced breast cancer, and their effect in other tumor types is currently under preclinical and clinical scrutiny. Since CDK4/6 inhibitors display a limited effect in monotherapy, future applications very likely will benefit from finding effective combinations. DNA damaging or antimitotic drugs are the standard of care in multiple malignancies; however, they are not expected to cooperate with CDK4/6 inhibitors as the latter arrest cells at the G1 phase of the cell cycle, thus preventing the cytotoxic effect of these classical chemotherapeutic agents in S-phase or mitosis. We will discuss recent data supporting the possibilities of combining CDK inhibitors with classical chemotherapy in several tumor types including breast or pancreatic cancer. We will also review the possibilities for preventing resistance to these drugs by targeting other CDK family members, or new data suggesting a significant therapeutic value for less-studied CDKs in lung or liver cancer.
Host: Biomedical Research in Urology, anna.santamaria@vhir.org
Selecciona el butlletí que vols rebre:
L'acceptació d'aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d'aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació, i la seva posterior incorporació en l'esmentat fitxer automatitzat. Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte "Exercici de dret LOPD". Responsable: Fundació Hospital Universitari Vall d’Hebron – Institut de Recerca. Finalitat: Gestionar el contacte de l'usuari Legitimació: Acceptació expresa de la política de privacitat. Drets: Accés, rectificació, supresió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. Procedència: El propi interessat.