Sessions Científiques del Servei de Nefrologia

 Sessió informativa
  Aula 1 de la planta 11 de l'Hospital General — Veure al mapa
19/12/2024
19/12/2024 -- De 08:15h a 09:15h
Organització :
Hospital Universitari Vall d'Hebron
Modalitat: Presencial
Comparteix-lo:

OCTUBRE 2024

03-10-2024. Coordinadores clíniques servei Nefrologia HUVH (Oreto Prat, Emma Pardo, Yi Ji.) Actualització assajos clínic actius i per iniciar servei Nefrologia

10-10-2024. Dr Enric Miret. Servei Urologia HUVH. Impacte de la Pielonefritis aguda ascendent de l’empelt en la supervivència del trasplantament. Aproximacions terapèutiques preventives.

17-10-2024. Dra Neus Gual Tarrada. Servei Geriatria HUVH. Nou circuit de derivació UFISS pel pacient renal anyós.

24-10-2024. Dr F Moreso, Cap de secció UTR HUVH. Programa ECMO-RCP com a nova font d’obtenció d’òrgans per a trasplantament.

31-10-2024. Dr. Marc Patricio. Resident servei Nefrologia HUVH. Fisiopatologia, diagnòstic i tractament de la GSFS ApoL1. A propòsit d’un cas.

NOVEMBRE 2024

07-11-2024. Carme Llorens. MSc Pre-Doc VHIR. Up-date del Rol d'Apolipoproteïna A-Ib (ApoA-Ib) en la síndrome nefròtica idiopática

14-11-2024. Dra Irina B. Torres. Servei Nefrologia HUVH. De la microscòpia òptica a la transcriptòmica espacial en el diagnòstic histopatològic del trasplantament renal.

21-11-2024. Dr Gerard Cantero. Dra Cristina Martinez, Dra Ana Meseguer, Recercadors seniors grup Fisiopatologia renal VHIR. Noves tecnologies de 2 seqüenciació massiva de l’exoma per aprofundir en el diagnòstic, pronòstic i permetre personalitzar l’enfoc terapèutic en patologies renals hereditàries monogèniques i poligèniques.

28-11-2024. Dra Ivan Zamora. Servei Nefrologia HUVH. Impacte de la revascularització arterial renal en el pacient amb nefropatia isquèmica. Indicacions de tractament.

DESEMBRE 2024

05/12/2024. Dra Ehmmy Suarez. Resident servei Nefrologia HUVH. Nous tractament per la Nefropatia lúpica.

12/12/2024. Dr Eduard Palou. Servei d’Immunologia i Histocompatibilitat, Hospital Clínic de Barcelona. Noves teràpies antigen-específiques enfront respostes limfocitàries B.

19/12/2024. Dra Lemis Arocha. HTA essencial resistent. Es la denervació simpàtica renal una aproximació terapèutica eficaç?

Activitats relacionades

Defensa de Tesi 'Potencials biomarcadors no invasius de la Disfunció Crònica de l'Empelt Pulmonar'

01.12.2025 - 12:00
Tesis
Més informació

Inauguració de l'exposició 'Fils per Transformar'

02.12.2025 - 16:00
Exposició
Més informació

70 anys innovant al costat de la sanitat pública

Sala Actes- Palau Robert
02.12.2025 - 18:00
Xerrada
Més informació

Vall d'Hebron Talks by VHIR 'Unveiling the epigenetic drivers of metastatic neuroblastoma'

03.12.2025 - 12:00
Vall d'Hebron Talks by VHIR
Més informació

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

CAPTCHA

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades