Clinical Implementation on Hyperthermic Oncology in Spain and Europe: Current Status and Future Perspectives

 Cursos
  Hotel Front Maritim Barcelona —
09/06/2023
09/06/2023 -- De 09:00h a 17:30h
Organitza :
Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR)
Modalitat: Presencial
Comparteix-lo:

Informació del workshop:
El proper divendres 9 de juny de 2023, se celebrarà a Barcelona un Workshop sobre Hipertèrmia Oncològica titulat “Implementació clínica de la Hipertèrmia Oncològica a Espanya i Europa: situació actual i perspectives de futur”. La ubicació de l'esdeveniment és a l'Hotel Front Marítim de Barcelona i l'horari previst és de 9.00 ha 17.30 h.
 
Al llarg de la jornada comptarem amb rellevants ponents que ens ofereixin una visió actualitzada sobre les diferents modalitats de la hipertèrmia que estan sent utilitzades per al tractament oncològic. Jorge Contreras (Coordinador de la Societat Espanyola d'Oncologia Radioteràpica -SEOR-) ens farà una sessió sobre la situació actual de la hipertèrmia clínica a Espanya. Daniel Ortega (Coordinador de la Xarxa Nacional de Nanotecnologia en Hipertèrmia Traslacional) i Teresa Macarulla (Investigadora coordinadora de l'estudi NoCanTher sobre l'ús de nanopartícules magnètiques associades al tractament amb hipertèrmia en càncer de pàncrees) exposarà la seva experiència amb un producte sanitari nanotecnològic . Després d´un descans, Giammaria Fiorentini (Director de la Unitat Oncològica de l´Hospital Muraglia di Pesaro) ens donarà una visió de l´ús de la hipertèrmia electromodulada en càncer de pàncrees i en una taula rodona, diferents professionals ens donaran una visió global de l´aplicació d'aquestes tècniques des de la preclínica fins a la implementació clínica.
 
A més, també s'inclouran aspectes reguladors. Luc van Hove (expert en Afers Mèdics, Regulatoris i Clínics) parlarà des d'una perspectiva europea sobre la regulació de dispositius mèdics i diagnòstic in vitro; mentres que Julia Caro (Cap d'àrea del Centre Nacional de Certificació de Productes Sanitaris) ho farà des de la perspectiva d'un organisme notificat.

La inscripció es realitza al link: https://forms.office.com/e/0251iMc2LT  és gratuïta. El curs es pot atendre presencialment o de manera virtual.

Dra. Ibane Abasolo, PhD. Clinical Biochemistry, Drug Delivery & Therapy (CB-DDT) Functional Validation and Preclinical Research (FVPR) – U20 ICTS Nanbiosis

Vall d'Hebron Institut de Recerca (VHIR)

 

Activitats relacionades

Vall d'Hebron Talks by VHIR 'Structural and functional heterogeneity of the human respiratory chain'

26.09.2023 - 15:00
Més informació

Inauguració del curs acadèmic 2023-2024 del Màster en Recerca Biomèdica Translacional del VHIR -10ª edició

26.09.2023 - 09:30
Més informació

Conferència inaugural del Màster VHIR 'Your lysosomes and you' a càrrec del Dr. Alberto Ortiz Arduan

26.09.2023 - 10:15
Més informació

XXIX Curs de Patologia Endocrina Medico-Quirúrgica

27.09.2023 - 09:00
Més informació

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

Selecciona el butlletí que vols rebre:

L'acceptació d'aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d'aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació, i la seva posterior incorporació en l'esmentat fitxer automatitzat. Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte "Exercici de dret LOPD".
Responsable: Fundació Hospital Universitari Vall d’Hebron – Institut de Recerca.
Finalitat: Gestionar el contacte de l'usuari
Legitimació: Acceptació expresa de la política de privacitat.
Drets: Accés, rectificació, supresió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament.
Procedència: El propi interessat.