Ricard Ferrer - Cap de servei de Medicina Intensiva

30/07/2026

Català

Dr. Ricard Ferrer

Fem Vall d’Hebron amb Tu

Parlem amb el Ricard Ferrer, cap de servei de Medicina Intensiva de Vall d'Hebron. Ens explica com tractem els pacients crítics més greus de Catalunya. Coneixem els seus orígens i quins són els casos que més l'han marcat. Ens detalla els canvis que hi ha hagut a la seva especialitat des que va entrar com a resident fins a l'actualitat. L'entrevista és amb el Fran García, director de comunicació del Campus.

Per no perdre't cap podcast segueix-nos a:

Subscriu-te als nostres butlletins i forma part de la vida del Campus

L’acceptació d’aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d’aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació. Podeu exercir els drets esmentats adreçant-vos per escrit a web@vallhebron.cat, indicant clarament a l’assumpte “Exercici de dret LOPD”.
Responsable: Hospital Universitari Vall d’Hebron (Institut Català de la Salut).
Finalitat: Subscripció al butlletí del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus on rebrà notícies, activitat i informació d’interès.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Cessió: Si escau, VHIR. No es preveu cap altra cessió. No es preveu transferència internacional de dades personals.
Drets: Accés, rectificació, supressió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. L’usuari pot revocar el seu consentiment en qualsevol moment.
Procedència: El propi interessat.
Informació Addicional: La informació addicional es troba a https://hospital.vallhebron.com/politica-de-proteccio-de-dades