Som un campus sanitari de referència que comprèn tots els camps de la salut: l'assistència, la recerca, la docència i la gestió.
La professionalitat, el compromís i la recerca dels professionals del Campus són elements clau per poder oferir una assistència excel·lent.
Apostem per la recerca com a eina per aportar solucions als reptes que ens trobem dia a dia en el camp de l’assistència mèdica.
Generem, transformem i transmetem coneixement en tots els àmbits de les ciències de la salut per formar els futurs professionals.
La vocació de comunicació ens defineix. T’obrim la porta a tot el que passa al Vall d'Hebron Barcelona Hospital Campus i t’animem a compartir-ho.
Donació per a recerca
Donació per a hospital
Hospital General
Cirurgia Toràcica i Trasplantament Pulmonar
Cap de Servei
Vall Hebron Institut de Recerca
Investigador
Sóc el Cap de Servei de Cirurgia Toràcica i Trasplanrament Pulmonar de l’Hospital Universitari Vall d'Hebron. Com a metge especialista tinc un especial interès en tècniques mínimament invasives com la videotoracoscopia i la cirurgia robòtica. A més, sóc membre de l'equip quirúrgic del Trasplantament Pulmonar.
El 2010 vaig acabar la residència en Cirurgia Toràcica després de 5 anys de formació a l'Hospital Universitari Vall d'Hebron i des de maig de 2019 sóc Cap del Servei de Cirurgia Toràcica i Trasplanrament Pulmonar.
Durant la meva formació he realitzat estades en hospital afiliats a Harvard Medical School (Massachusetts General Hospital i el Brigham and Women 's Hospital de Boston) ampliant els coneixements en Trasplantament Pulmonar i Cirurgia per videotoracoscopia.
Sóc Doctor en Cirurgia per la Universitat Autònoma de Barcelona amb la presentació de la Tesi titulada: "El trasplantament pulmonar a la Fibrosi Quística i la Influència de la Circulació Extracorpórea".
Des del punt de vista docent, he estat tutor de residents de la meva especialitat i codirector de cursos per a residents d'especialitats quirúrgiques.
Investigador en diverses línies de cirurgia toràcica experimental com l'aplicació de nous productes de aerostasia pulmonars, ex vivo lung transplantation i creació de models de trasplantament pulmonar.
Actualment sóc el president de la Societat Catalana de Cirurgia Toràcica i revisor de la revista European Journal of Cardio-Thoracic Surgery.
Selecciona el butlletí que vols rebre:
L'acceptació d'aquestes condicions, suposa que doneu el consentiment al tractament de les vostres dades personals per a la prestació dels serveis que sol·liciteu a través d'aquest portal i, si escau, per fer les gestions necessàries amb les administracions o entitats públiques que intervinguin en la tramitació, i la seva posterior incorporació en l'esmentat fitxer automatitzat. Podeu exercitar els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició adreçant-vos per escrit a web@vhebron.net, indicant clarament a l’assumpte "Exercici de dret LOPD". Responsable: Fundació Hospital Universitari Vall d’Hebron – Institut de Recerca. Finalitat: Gestionar el contacte de l'usuari Legitimació: Acceptació expresa de la política de privacitat. Drets: Accés, rectificació, supresió i portabilitat de les dades, limitació i oposició al seu tractament. Procedència: El propi interessat.